Saturday 14 February 2009

Valentine Day

Hari ini Valentine day...esok birthday my lovely Icha!!
Happy Birthday Icha(in Advance)...sayang anak mama, muacch!!muacch!!muacch!!
kek tarakkk...sbb actually masa ni aku sepatutnya kalut buat bekal untuk kami pi "cuti-cuti Europe"(Berlin saja), tiba2 aku leh cilok ker blog pulak...muahahaha...
Lepas balik dari sana baru plan something special for my girl...
Sibuk sangat sejak semalam kat dapur sampai dah nak kebas jari jemari ni...pagi ni aku nak buat Bee hoon Goreng, Rendang Ayam dan saki baki brg2 yg blum siap di pack nak kena settlekan, kek coklat ada buat semalam, kalau sempat kang aku deko skit utk bawak pi rumah kawan..Sekarang dah pukul 8.15am nk btolak pukul 12pm...sempat ker?? belasah jer labuuuuu!!!

Meh singgah tgk Icha sejak 3 tahun lepas kat sini

** Berita terkini...masa aku tgh menaip ni, Anak aku Ryan trun lalu kat sini pas tu tiba-tiba dia kata..."wow, kedekut Ryan!!" kikikiki sebenarnya nak cakap terkejut....
kacau btul anak teruna anak aku ni, mis vocab Melayu...hahahahhahha

No comments: