Tuesday 7 October 2008

Kek

Buatkan kek ni untuk jiran sekampung sempena ulangtahun anaknya....
suka-suka jer nak tolong, bukan niat berbisness...budak mentah yang baru nak belajar...

Kek coklat yang aku lumurkan dengan butter icing

resipi dah pernah letak sebelum ini

kekhanif

yang ni kek yang aku buat pada hari raya ke 5. Untuk majlis rumah terbuka yang aku buat hari sabtu lepas...sayangnya gambar blur giller. frust menonggeng aku. Ini semua gara-gara inchik hb yang aku amanahkan sebagai cameraman memandangkan kesibukkan aku menyediakan juadah open house tersebut, masih terkial-kial menggunakan DLSR ! sedey tul ler..penat haku bertungkus lumus deco kek nih.

Death by Chocolate cake..2nd version, kondisinya much better daripada first version yg pernah aku hasilkan..permukaan atasnya dihiasi dengan tulisan Salam Aidilfitri yang berulang-ulang. Di bahagian tepinya dihiasi dengan ganache dan chocolate whipping cream dan taburan manik-manik gula berwarna merah jambu

kekrayablur

No comments: