Tuesday 7 October 2008

Selamat Hari Raya Aidilfitri




**Pemberian Izzizwa, Terima Kasih

Sebagai permulaan...
Salam Aidilfitri untuk semua pengunjung-pengunjung blog mamavogue..walaupun ucapan ni dah agak basi,harap-harap masih diterima oleh semua kawann-kawan. Sibuk sangat aku ni mengalahkan bini PM...ekekekeke. Sebabkan ramai kawan-kawan dah komplen blog aku yang tak hapdet sejak dua menjak ni, insyallah lepas ni Mamavogue akan beroperasi macam biasa

Alkisahnya...
Bermula 1st ramadhan aku dah mula buat operasi buat cookies raya sampailah lepas raya masih ada lagi yang meng order kuih raya aku...alhamdulillah, kata orang rezeki di bulan ramadhan. Satu permulaan yang baik untuk budak mentah macam aku yang baru nak berjinak-jinak dalam bidang bisnes membisnes nih. Sibuk buat cookies untuk pelanggan, Kuih raya untuk rumah sendiri rupanya tak sempat aku buat..hari raya ke dua balang kuih cuma tinggal habuk jer...huhuhu, rasanya aku kena buat lagi lepas ni memandangkan aku sendiri pun tak puas makan.

Sekarang ni pulak sibuk dengan open house sana sini, bukan sahaja weekend , weekdays pun ada 2-3 jemputan open house sehari, seronokkk sebab 2-3 hari dapur tak berasap...memang meriah beraya di sini, tak ada masa ler nak termenung dan bersedih-sedih diperantauan nih..

Akhir Kalam...
Aku mengucapkan selamat Hari Raya Aidilfitri maaf Zahir dan batin dari hujung rambut hinggalah ke hujung kaki jika ada salah dan silap terlanjur kata dan terkasar bahasa semenjak kita kenal mengenali diantara satu sama lain di arena ini...

salam dari perantauan

No comments: