Monday 19 January 2009

Award dan Tag pulak..

Dah lambat sesangat dah ni...
actually kena tag daripada ziehelmy pasal 'my work station'..tangguh punya tangguh punya tangguh sampai terlupa plak...bila sampai masa nk buat pulak skrg ni dah mula sibuk nak pindah rumah baru, pindah lagi daaaa, tak sempat nk amik gambar...berpindah kali ni untuk keselesaan dan ketenangan hati dan perasaan, ahaksss terjiwang ler pulak. Zie, haku masih berhutang lagi dengan mu!

Lepas tu dapat award frm Ana Batu Pahat dan Ziehelmy...toche...toche!! terharu atas ingatan nkorang kat haku,layak ker?? lagipun blog aku ni seperti hidup segan mati tak mau jer gayanya. Walaubagaimanapun aku berharap semoga persahabatan ini sentiasa berkekalan dan tidak dicalari..muachahhh!!


aku pun nak share award ni pada semua sahabat yang selalu datang ke sini dan memberi sokongan pada aku dalam segala situasi yang pernah aku lalui...datanglah amik sesiapa sahaja dah bila-bila masa..sayang sangat kat you all yang sentiasa membuat aku tersenyum sorang-sorang dikala aku mengadap tenet...

pas tu Zie bagi aku award bukan bagi free jer, kena wat kerja lak...adoiii, memang ler ngkorang ni...grrrrr!!

Ada syarat pulak tu...

1. Copy badge "2008 Cute's 3logger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.~ done!

2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda -

Dapat award ni daripada
Ziehelmy ~ kenal kat dalam alam cyber ni jer, belum pernah bertemu.teringin jugak nak gader-gader , sabar jer nih!!! pas tu pulak, Zie ni ala-ala warikh aku jugak, orang kampung sebab aku dari Rembau dan dia dari Tampin..Negeri Sembilan!

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta / hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).


1. Suka jalan-jalan, letih macammana pun aku sanggup. kalau pi holiday lagi ler aku melompat!!

2. Suka masak..lebih-lebih lagi benda-benda yang aku tak pernah buat sebelum ni dan yang pelik-pelik pada aku..

3. Suka amik gambar...kalau boleh semua benda nak dirakam dalam lensa kamera, tapi blum gak pandai-pandai lagi!

4. Suka bunga hidup, tak suka bunga yang plastik..lebih rela tak letak bunga kat dalam rumah daripada letak bunga plastik.

5.Anak sulung daripada 5 beradik, satu-satunya anak perempuan dalam family.

6. Suka shopping...biasa ler orang pompuan.

7. Suka make over, samada pada diri sendiri atau orang lain..kengkadang terasa nak jadi mak andam..hikhik.Suka melaram sebab tu ler suka shopping!

8. Banyak kali dah cakap benda ni...tak suka sgt2 pada KATAK, geli gelemannn!!

9. Semua orang tak suka kalau ada orang khianati kita kan...aku pun sama!!

10. Sesekali terasa angau nak melukis...


Mangsa seterusnya...

1. Kak Azah KK
2. Azreen Aussie
3. Ein
4. Nas Kegworth

selesaiii!!!!

No comments: