Wednesday 24 June 2009

Award...

Dah lama peram award ni...Biasa ler aku ni bukan macam blogger yang lain, memblog ni ikut sukahati jer...kalau rajin banyak ler entry baru dan kalau malas alamatnya bersawang ler blog ni...

Aku dah dapat award lama tapi nak amik mood nak menggantung tu punyalah lama kan...huhuhu
so, hari ni aku amik peluang nak menggantung award2 ni...harap2 kengkawan tak kecik hati di atas kelewatan ini...Aku sgt hargai setiap pemberian kalian, cuma masa nak lama-lama kat depan pc ni saja yang tak mengizinkan.

Walaupun jadi blogger yang agak pasif macam aku ni, rupanya masih ada gak org yang ingat kat aku, TQ very much...aku sangat2 terharu...

Actually aku rajin jugak merayau ke blog kawan2-kawan semua, cuma jarang-jarang tinggalkan jejak....aku lebih suka jadi silent reader jer, lagi pun tak reti nak bagi komen..ehehhehe.

Ni award dari kak Intan....dah lama sangat dah aku peram...sejak bulan 3 lagi...muahahhaah.
harap kak intan tak berkecil hati sebab kelewatan yang melampau ni...TQ very much!! hutang dah langsai keyyy..:)


Yang ni pulak award dari kak Azah KK.....aku dapat bulan 4 yang lepas kalau tak silap...
TQ very much...jarang-jarang bg komen kat blog kak azah ni pun dapat award...eheheh

yang ni pulak daripada Hana yang duk jepun nuuuu...baru dapat smlm, TQ hana...nice pic n color, mmg kena dengan citarasa aku....!

kengkawan yang datang sini, meh ler amik award-award ni untuk gantung ke blog ngkorang...sudi-sudikan lah yer...!!

No comments: