Sunday, 3 February 2008

Anugerah lagi

Orang duk sibuk usung award sana-sini, aku pun tak ketinggalan jugak...dapat award ni daripada kak E, TQ very much...ampunnn kak e, sebab lambat amik award tu...sampai kak E mcm nak merajuk jer kat aku, mintak mahap bebanyak ekss..nnti aku belanja D'Limau Nipis special kt seksyen 7, BBB eksss... 2-3 hari ni penyakit M saiz medium dah serang aku, pas tu aku pulak concentrated kat shopping moping sejak jumaat aritu lepas...maklum ler nak balik mesia...lalalalala.
Tak sangka sudi jugak kak e anugerah award kat aku yang malas-malas kucing ni, patutnya tak layak kot...anyway aku hargai niat suci murni kak e...moga-moga lepas ni aku lagi bersemangat dalam arena masak-memasak yang memang dah jadi minat aku sejak kecik lagi...(terharu, berderai air mata dipipi gebu ku ini...ekekekekek).
Aku nak share ngan sapa pulak anugerah ni? rasanya semua dah dapat anugerah ni
mmm... aku anugerahkan pada Nita,Mika dan DK ler, kalu korang dah dapat aku bagi sekali lagi jugakkkkk!!!!

1 comment:

mikaounik said...

wowowooo...mika tu saya erkk..
saya dpt award laaa...tq mama vogue..
apa kriteria dpt award nie erk..
anyway thanks again..
huuuhuuuiiiii..mcm xsangka plak

:)