Tuesday, 27 November 2007

Pancakes KakNis


Tiap hari, breakfast adalah perkara yang paling memeningkan kepala aku...Susah tul nak suruh Icha makan bekfes...bagi roti tak nak, cekodok pun dia tak mau, burger pun dia tak pandang.. nak masak mee hoon setakat aku ngan Icha jer alahai maleh pulak makcik...penat2 aku masak dia tak mau makan....lagi makcik hangin kan!!!...Malam tadi aku jalan ke dapur kakNis, so dengan sengajanya aku cilok resipi kakNis

alhamdulillah makan ler jugak si kecik tu sekeping cicah dengan madu, selebihnya mak dia sapu bersih!!! ngeh...ngeh...ngeh

1 comment:

MyPeriukBelanga said...

rojiee, kalu anak2 sendiri mkdaro kasi tang tu tanak, tang ni pun tanak, kang last2 aku kasi satu penampo baru depa nak ahak!

anak2 ni mmg cam gitu kena sabo tapi sabo pn ada tahap yer dak? dun make my sentil go upstairs! wait i go green-green den u noe...