Wednesday 31 October 2007

Kudap-kudapan

Hari ni masuk hari dah 20 syawal...kuih raya kat rumah aku dah tinggal serdak sejak Hari Raya ketiga. Bila dah time-time macam ni aku mula ler teringatkan kuih raya hari tu, yea la...bila ada masa-masa senggang tak ada benda yang boleh di kudap, tak sempat aku nak sit down properly and enjoy with my cookies....
Hari ni aku dengan rela hatinya membuat Almond London sekali lagi, Bahan- bahan baki projek Raya pun masih ada lagi...aku buat 1/2 adunan saja!!!!




yummy...yummy...

4 comments:

Jun said...

salam raya rozie..wat kue lagi pas raya? umah akak byk g ni..meh la..hehehe...akak terliur tgk kek mekar melata tu...isk3!

zaliana said...

sama la ngan k.jun..mcm teringinnn sgt nak buat kek mekar melata tu.
rozie dlm mood raya lagi ke..rajin nyer buat kuih raya..buat le banyak2 terus utk raya haji yg dah dekat ni..

Mat Gebu said...

Bak mai laa sikit almond london tuu..sey punyo dah habihh...bokeh ey ado laa.....

Rozie said...

kak Jun....
Kat sini raya ke2 kui raya laku mcm goreng pisang panass...raya ke2 dah tinggal serdak....tapi tak pa, itu petanda baik betul tak...!!!

Za...
I masih terhegeh2 lagi dengan butter icing/whipping cream, buat bunga rose pun x pas2 lagi, you dh advance pakai fondant icing!!!

Mat...
"Anak kambing biri-biri,
kalau nak amik sendiri"...

mai ler sini akak ketepikan utk kau 10 biji ha!!!